سانتافه 2013
تاريخ : برچسب:, | 18:23 | نویسنده : alireza

 

هیوندای به تازگی قیمت نسل جدید سانتافه که به عنوان مدل 2013 شناخته می شود را اعلام نمود؛ بدون درنظر گرفتن مبلغ 825 دلاری که به عنوان حداقل هزینه تحویل و حمل و نقل به بازارهای مختلف است، قیمت پایه ای این شاسی بلند کره ای از 24,450 دلار آغاز می شود. شما با چنین مبلغی خودرویی در اختیار دارید که با پیشرانه چهارسیلندر 2.4 لیتری می تواند 190 اسب بخار قدرت به چرخ های جلویی خود منتقل کند . . . .

 

2013 Hyundai Santa Fe 

 

با پرداخت مبلغی معادل 1,750 دلار می توان این خودرو را با سیستم همه چرخ های محرک (AWD) سفارش داد. همچنین میزان مصرف سوخت آن نیز 10.2 لیتر در شهر، 7.1 لیتر در جاده و در نهایت حدود 9 لیتر در سیکل ترکیبی اعلام شده است. رینگ های 17 اینچی، ایربگ های جلو، جانبی و پرده ای به همراه ایربگ زانو برای راننده، سیستم کمکی آغاز حرکت (Hill-start Assist Control) و سیستم کنترل شتاب در سرازیری (Downhill Brake Control)، پاور ویندوز و سیستم پخشی با شش اسپیکر با قابلیت ارتباط بلوتوث و تهویه مطبوع اتوماتیک ازجمله مشخصات استاندارد این مدل خواهند بود.

اما اگر این مدل پایه ای از سانتافه جوابگوی انتظارات شما نیست باید به سراغ مدل اسپرت بروید که پیشرانه دو لیتری توربو داشته و قدرت و گشتاور آن به تریبت معادل 264 اسب بخار و 364 نیوتن متر است. مصرف سوخت سانتافه اسپرت 10.7 در شهر، 7.6 در جاده و 9.4 لیتر در سیکل ترکیبی است. قیمت مدل های پایه این خودرو نیز که بصورت دیفرانسیل جلو و با رینگ های 19 اینچی، اگزوزهای کرومی و استارت دکمه ای عرضه می شوند 27,700 دلار است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: